Du o jag o Tommy Nilsson

Skillnader mellan dig o mig?

Du äter junk. När du är i London äter du på McDonalds. Du vet vad du får. Det gillar du.

Jag äter faktiskt alltid
här när jag är i London. För att det är så bra service o sånt. Alltid när jag nämner det får du nåt konstigt i blicken o börjar prata om Tommy Nilsson.

Även där möts vi inte riktigt.

Precis som jag lyssnar på Tommy för att han har bra melodier. Det här är låten du inte visste fanns o låten du gärna skulle ha sluppit höra. Men jag gillar hans melodier.

 

Du gillar när Tommy kastar med håret. Jag vill ha honom stilla. Tommy själv vill både o. Både du o han ler vid tanken. Jag måste rusa för jag är kissnödig. Jag lovar att låsa för jag vill inte att Tommy kommer o torkar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits