Polskagrisars cykeltävling färgad av år 54

Denna dag för 1956 år sedan så förgiftade Neros mamma C-c-claudius så att Nero fick bli kejsare i Rom. Fenomenet curlingmamma är alltså inte så nytt som man ofta luras att tro. Sedan brann Rom upp medan han satt o fiddlade litegrand för sig själv. Hur det gick sen kommer inte jag ihåg, men det finns säkert något skrivet om det för den som är intresserad.

Min egen mamma rev ner alla tapeter i min hall för något år sedan. Sedan lovade hon att renovera resten. Det gjorde hon aldrig. Hon hävdar att hon älskar mig. Till o med lite mer än min bror. Den har man ju hört förut. Burn like you´re in Rome!

En mors kärlek är i alla fall klart röd. En färg som man även kan använda till kläder, både till fest, vardag o sport. För att göra mamma lite lugnare så bör man ha hjälm när man sportar balanssporter en bit över marken.  

Vilken färg på hjälm tycker du är finast tillsammans med den klart röda dräkten?



Killen längst till höger glömde bort att knäppa sin hjälm, så när han ramlade i en kurva så var hans mamma snabbt där o fångade upp honom i sina trygga armar.

Hur det gick i tävlingen?

PTV Polska-PTH Polska: 3-2


Kommentarer:
Postat av: Chiman

tajt!

2010-10-20 @ 13:44:03
Postat av: Kommerotardig

Ja, det är minsta tänkbara marginal att vinna med bara en poäng. Men det är ju mer intressant för publiken då!

2010-10-25 @ 12:31:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits