Liten efterlysning

Fan, jag har förlagt min kamera där jag hade bilderna på Gliese 581g. Typiskt.



Om du har bilder på den försvunna planeten så vill jag göra dig uppmärksam på att Aftonbladet gärna vill ha dessa. Mellan raderna framgår ju att astronomerna i USA glömt bort att fotografera planeten. Eller så har de förlagt sitt teleskop. Men kanske du har bilder?

OBS! Det här gör jag som en samhällstjänst, jag har fortfarande inget avtal med Aftonbladet.


(Edit: Jag ritade denna bild ur minnet o MMS:ade den till Aftonbladet för någon timme sedan. Jag uppgav att om de inte är intresserade av att göra affär med mig så är säkert Expressen det.



Jag har inte fått något svar ännu. Tystnaden är nästan kusligt total.)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits