Att få färdigheter genom ett knapptryck o lite pengar

Idag blir det ishalka i vår värld. Det är ett perfekt tillfälle för curling.

Jag har upptäckt en genväg till att ge min fyraåriga son scouternas åtråvärda bevismärke Kniv. Det som är så svårt att få på grund av de sju punkterna, kända som "sjumilapunkterna".



Men.

Genom att köpa märket i scOUT-shopen kan min son redan nästa vecka bära kniv på fritids utan att pedagogerna kommer att tro något annat än att han är fullt behörig att göra så.

Det är en curlingstöt som jag lärt av Jan Björklund o Refat El-Sayed. Två människor som är en del av samhället i stort. Kanske småpratar jag om detta med min son när han späntar användbara stickor framöver.

Det finns även ett bevismärke som heter Eld. Det ska jag köpa till mig själv i julklapp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits