Hundar ifrån någon annanstans än Riga

Här kommer ett litet stödinlägg guppande på internationellt vatten.

Jag vet varför hundar inte pratar! De behöver ju inte!

Varför ska hundarna fråga "How do you do?" eller "Hur mår du?" Det är ju uppenbart för dem när de hälsar på varandra o det skulle ju bara bli konstigt: "Jo, tack, som du känner är jag inte helt okej i magen."

Så det så.

Här har en kille, som det förefaller, en åsikt om något som den andra killen uttalat.



Ja, sånt kan man ju tycka om vad andra uttalar.

Kanske killen till vänster skrivit något på Facebook om att han inte orkar hålla tändaren i luften länge till. 

Men åter till det som inlägget handlar om. Som hund behöver man aldrig fråga "hur mår du egentligen!"




Kommentarer:
Postat av: Chiman

Dagens liknelse som jag är stolt över! Shelley Duvall (The Shining) och Joyce Carol Oates!

2010-06-07 @ 10:57:35
Postat av: kommerotardig

Jag såg den nyss! Hur bra som helst o den blev inte sämre av deras lillasyster Joan!

2010-06-08 @ 11:25:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits