Populära Alice!

Jag sätter nästan röken från min cubanska Popular i halsen när jag läser nyheten.

Det rättvisemärkta namnet Alice har äntligen hamnat i topp på listan över de namn vi ger våra flickebarn. Utan att känna till alltför mycket om de bebisar som krälar o kräks runt om oss idag så säger statistiken ändå att hennes första pojkvän mest troligt kommer heta Pontus.

Vi får se hur det går med det förhållandet.

Nåväl. En porrbild är ju fortfarande bara en porrbild. Här är en på en Alice, som liksom jag suger på en cuban! I mitt fall är det inte en cigarr, i Alice fall vet jag inte vad det egentligen är eller inte är.



(Det är Pontus som tagit kortet, för övrigt)


Kommentarer:
Postat av: Fidel

Hade vi vetat att du skulle få hallucinationer hade vi väl aldrig gett dig de jävla Popular...

2010-01-28 @ 20:00:06
Postat av: kommerotardig

Hade jag inte förstått konsekvenserna hade jag inte tagit emot dem!

2010-01-28 @ 22:12:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits