Morgondagens outfit

Imorgon tänkte jag ta den här gamla trasan på mig.




Eller gammal o gammal, jag fick den idag av gaphalsen Tom Waits som tydligen har gjort den själv. Normalt är ju han en legendarisk sångare o inte en designer, så det är ju ungefär som att gå klädd i bilder av huvudfotingar som ens efterblivna tolvåring gjort åt en. Men vad gör man inte för att glädja folk. Det vore ju oartigt att pula in den i garderoben omedelbart.

Jag vet inte riktigt vad som matchar, men det lutar åtminstone åt mina leopardkalsonger. Det är ju ändå fredag. Dessutom blir nog pappa jätteglad om han ser att jag använder sånt han ger mig i present.


Gud vad pinsamt vinterblek jag är. Nåväl.


Kommentarer:
Postat av: Blindinbella

Äntligen har din blogg blivit en modeblogg, 3 tummar upp!

2010-01-28 @ 21:44:24
Postat av: kommerotardig

Håll tummarna i styr bara så får du hålla dem som du vill! Jag är inte modern, tiden bara kommer ikapp mig var tionde år eller så o då verkar jag modern i någon vecka eller så.

2010-01-28 @ 22:14:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits