Ring of fire är som smaklös saffran för dig

Får jag presentera naturens eget anus. Ringblomman. Elden i din trädgård. Ungefär lika sexig som falukorven.



Ståndare o pistiller i överflöd är det som främst utmärker denna växternas svar på katolska präster. Fast tro inte att ringblomman är elak. Det är ju trots allt bara en blomma bland blommor.

Liksom Amishfolket trivs ringblomman bäst lite isolerad från omvärlden o frotterar sig gärna i hästbajs. Jag älskar inte Amishfolket trots att jag aldrig mött dem. Men jag har hört i de gamla sångerna att de ibland går på gatan som ovanliga män. Det är så ringblommigt av dem.

Din mamma älskar däremot ringblommor. Hon skulle trivas i en värld där ringblomman var den enda blomman som fanns. Kunde man äta ringblomma på pizza skulle din mamma beställa en ringblommapizza. Det får mig att ömma för din mamma. Ärligt talat funderar jag till o med på sexställningar som jag skulle kunna pröva med din mamma. På en bädd av ringblommor. 

När du kommer hem en dag kan det vara så att jag o din mamma möter dig i hallen med varsitt leende. Din mammas leende kommer vara sjukt brett o hemlighetsfullt utan att dölja någonting. Jag kommer bjuda till bords o tvinga dig att smaska ris som jag hävdar vara kryddat med saffran. Egentligen är det falskt saffran som jag utvunnit av ringblomman. Det ger ingen smak men en härlig färg.

Ringblomman lever i omkring ett år. Sedan antar jag att du får ha din mamma för dig själv.

Kommentarer:
Postat av: Leia

Jag är inte så förtjust i hästar=)

Postat av: kommerotardig

Jag däremot, tycker hästar är mysiga djur!

2009-10-09 @ 23:31:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits