Varför vissa kvinnor saknar huvud

Nu undrar du säkert varför min fru o min mamma står o håller om Winona! O varför de saknar både huvud o fötter?

Därför att det pep till i en kvarglömd mobiltelefon som låg på bordet jag satt vid.

"Detta är ett autogenererat meddelande från Winona. Jag vill ligga med dig."

När jag berättade om meddelandet för min fru o min mamma sa de att eftersom det var jag som hittat mobiltelefonen så måste man anse att meddelandet är till mig. De blev jätteglada för min skull.

När Winona dök upp så fick hon en stor kram av min fru o min mamma.



Jag har tagit bort huvudena på min fru, Winona o min mamma för att inte röja deras identitet. (Eller, ärligt talat, min fru är blyg, min mor är ful o Winona vill inte att hennes identitet röjs. Äh...nu ljög jag igen. Lite grand. Min fru har faktiskt inget huvud. Hon ser ut så där. Men det om de andra var sant). Fötterna tog jag bort för att de var så smutsiga. Min fru o min mamma kanske kan dammsuga o svabba medan de väntar på mig. För rena fötter är viktigt, tycker jag.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits