SEX- o PAUSCHOCK

Jag höll på att trilla dit. Hamna där mitt i ringen och inför främmande människor öppna sig: "Jag heter Andreas och är sexbloggare." "Hej, Andreas!"

Anledningen till att jag överhuvudtaget skriver är givetvis att få mängder av kravlöst sex. Men det får inte bli uppenbart. Sådant uppskattas inte. Då vill till slut bara Ulrika Jonsson ha mig. Jag inser det nu. Det var i sista stund. Eller Dede. Men i alla fall.

Det skulle givetvis vara enklelt att bara gå in o ändra kategori för bloggen, från "väsentlig samhällsinfo" till "sex". Men det känns inte rätt.

Jag vill inte vara en slampa. Jag tar en välbehövlig paus, åtminstone några dagar.

Nästa gång jag skriver kommer det att vara svartare. Det kommer handla om när min pappa kokade mina sköldpaddor o vart Nelly har tagit vägen.




Kommentarer:
Postat av: måndagsbarn

NEJ! Sluta aldrig avslöja sånt om Dede och dem andra! Blunda och tänk på Winona och kom på nya tankar!

2009-11-24 @ 14:47:09
Postat av: maria

åh, gillar innehållet i din blogg! :)

Postat av: Kommerotardig

måndagsbarn: Nej, nu är det slut. Du får börja läsa hos Dede istället om det är så viktigt för dig att följa mitt sexliv!



maria: O jag gillar innehållet i din kommentar! Såna som du är V.I.P!

2009-11-24 @ 15:38:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits