Min stora kärlek

Den vackraste kvinna jag vet är Elisabeth Tarras-Wahlberg.

Vore jag lite modigare skulle jag ringa henne och fråga om hon skulle våga.

Skulle vi inleda ett förhållande skulle det sluta bra.

Inte som för Pernilla Wahlgren och Emilio Ingrosso.

Inte som Charlotte.

Vi skulle alltid vara sams och skratta.

Tänk Luuk o Berg.

Över vår gemensamma säng en spegel. Som visar allt.

Jag tror att jag skulle gå med på att prova allt hon begär sexuellt. Trots att jag är ung och oskuldsfull.

Sånt som verkar konstigt först blir normalt till slut.

Vissa tycker att smärta är så skönt att det får dem att njuta.

Vi skulle gå långa promenader och diskutera de stora frågorna.

Jag skulle lyssna när hon talade. O lyssna mer ändå.

Förlåt skulle vara ett fint ord. Ett ord som betydde nåt. Fast det aldrig skulle behöva sägas.

Hon skulle få dricka hur mycket sprit hon vill för mig.

För jag tycker att hon är så vacker.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits