Min första kväll i mitt nya liv

Tyvärr är jag ju medlem i en mailinglista som viktmobbar SSU-ordföranden Kicki Danielsson. I kväll ska vi träffas i verkligheten för att gå ut och äta falukorv tillsammans. Vår ombudsman, Alexander Bard, har, sin vana trogen, samlat på sig tidningsurklipp som handlar om Kicki och hennes viktproblem. Dessa har han samlat i en pärm som han kommer ta med ikväll så att vi kan hitta på saker att skriva över, under och runt bilderna. Om bilderna läcker ut till kvällstidningarna på söndag kan ni fatta att jag har en gul penna med mig. Allt gult är mitt. När ni läser nästa "Kicki-talar-ut-om..." kan ni komma ihåg det. Gult.

Allt felstavat är Kronprinsessans, även om det inte är helt officiellt. Kom ihåg det. Felstavat.

Det ska bli kul att träffa Alexander Bard i verkligheten. Det ska bli kul att se om han är så rultig i verkligheten som han verkar när man ser honom på TV. Om hans ben på riktigt är gjorda av falukorv kommer jag följa med honom hem och äta upp honom rå.

Det lär bli en sorts "olika-sorters-gin-drinkar-kväll" i regnbågens olika färger. Efter det tänker jag och några polare till den lilla prinsessan knarka och gå och lyssna på coverband. Ni vet de som är så där smala. Inte som Kicki Danielsson. Fast hon kan åtminstone supa och slåss på riktigt. Egentligen är hon mer rock´n roll än coverband.

Fan fan fan. När jag smaskar på Alexander ikväll...då Åke Green, kommer jag tänka, att det borde vara du.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits