Idag sprängdes det moln

Idag 9.27 sprängde min vän sitt livs vackraste moln.

Mellanspel

Jag fick ett SMS där han berättade att han numera har en dotter som kommer krossa mina fyra pojkars hjärtan så småningom.

Det är inte rätt dag att påpeka att den dagen mina fyra söner kommer hem o berättar att hon har legat med dem allihopa, så lär det inte vara min vän som fnissar. Men det är en senare historia.

Så istället bad jag honom om en bild av hans lilla dotter.

Men han är slut i huvudet nu så i stället fick jag samma SMS igen.

Nåja, jag googlade på babe i stället. Efter att ha tagit bort en fejkad nakenbild på Bush, en samling asiatiska flickor som söker någon sorts partner o några tjejer som verkar jobba för någon bilmek eller Hells Angels, så var denna bild först i kö:



Hon är så sööööt. Om jag tittar riktigt noga när jag kisar så är hon faktiskt pappa upp i dagen.

Slut på mellanspel

Grattis vännen!

Kommentarer:
Postat av: t a k a i ♥

HEJ SÖTNOS! ^__^

Ska vi följa varandras bloggar på bloglovin? :*



Och du är förresten inte intresserad av att beställa en bloggdesign av mig för 150 spänn? :D

Postat av: kommerotardig

Hej vackre vän! Om jag gillar vad jag ser när jag tittar in på din sida kommer jag vara dig trogen resten av ditt liv, bara gå in på din blogg o ingens annan o ta reda på vart du bor, går i skolan o brukar vara, o sen flytta in precis utanför med min sovsäck o kikare! Jag kan bli din helt o hållet!!! Du kommer få rosor varje dag!!!

2009-11-28 @ 19:07:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits