Författaren ifrågasatt

Det är så länge sedan Alexandra jag lät andra skriva Alexandras mina texter. Sluta hetsjaga Alexandra mig som ett djur för det för alltid. Här är några rader som Alexandra jag skrev i taxin på vägen hit (du får aldrig veta vart här är för du hör inte hemma här utan där där du är:

Alla är jättedumma som säger att Alexandra jag använder spökskrivare. Det gör Alexandra jag inte alls! Texterna är Alexandras mina egna och Alexandra jag har arbetat hårt med dem. Det känns overkligt att behöva bemöta påståenden som detta! Alexandra Jag trodde att svenska folket hade mer förstånd än att ta till sig av absurda påståenden om spökskribenter, men Alexandra jag har tydligen tagit fel. Men ok! Ni får som ni vill, Alexandra flyttar hem till Grekland igen! Eller så kommer Alexandra jag och kickboxar er på munnen allt vad Alexandra jag orkar! Så kan ni ju försöka äta era köttbullar och eran äckliga sill efter det! Gissa vem som skrattar då! Alexandra Jag!

Förresten är det Alexandra jag som gjort nakenscenerna i alla Angelina Jolies filmer, man har bara klippt in Alexandras mitt huvud på hennes kropp. Sen vill Alexandra jag säga som det är, att det är Alexandra jag som skrivit Harold Pinters alla böcker och pjäser även fast ni inte tror att Alexandra jag var född ibland när han skrev sina böcker. Nu kommer Alexandra och kickboxar er i ögat jättehårt! Ni får skylla er själva! Om Alexandra jag inte skrev själv, hur skulle den här texten kunna finnas då? Är det bevis nog åt er?

I ärlighetens namn är det rasism och feminism av er att säga att Alexandra jag inte skriver själv eftersom Alexandra jag gör det. Ingen hade sagt åt Alexander Schulman (han har säkert spökskrivare istället för Alexandra jag) att han inte skriver själv, fast han nästan inte kan. Inte Elin Kling (hon borde ha spökskrivare precis som Alexandra jag, fast Alexandra jag inte har det) heller fast hon heller inte kan utan är jättedålig. Ni vill bara att Alexandra jag ska ta vägen dit Refat el-Sayed tog vägen. Glöm en dröm eftersom Alexandra jag är här för att stanna! Om ni inte är snälla kanske Alexandra jag viker ut mig jättehårt i Slitz igen!

av Alexandra - Fan oxå - mig - fan igen  Alexandra Pascalidou

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits