Gissa kändisen!

Innan Daniel Westling blev känd så var han med i ett TV-program. Det är en tid sedan. Det handlade om att låtsas vara någon annan än den man är:
 

Först tänkte jag att Carl Bildt gått ut offentligt med att han läst boken Jack i sin ungdom. Men det räcker ändå inte hem. Han är inte storstadsmässig nog för att vara den rätte.

Sedan var jag inne på Björn Ranelid. Mest för att jag är inne på Björn Ranelid alltför sällan. Fast den mannen berättade för kvällspressen rätt nyligen att han haft en o samma kvinna under hela sitt liv. Det är en mycket vacker sak. Men det gör att han inte kan vara vår man.

Hannah Graaf är för ung. Magdalena skulle väl inte gränsla en göteborgare för en miljon?

När jag tänkte Lars Winnerbäck fick jag en mördande huvudvärk. Det var som vanligt. Den mannen är fel även här.

Jag har fastnat för Birger Schlaug. Minns du honom? Politikern som avslöjade ALLT! i samma veva som han avgick. Under tiden som politiker yppade han inte det allra minsta, inte minsta fotbollsbravad, vare sig Ohlyska eller Bodströmska sådana.
Sedan kom smällen. (Det var åren innan allt blev till "chocker") Mannen är det vildaste som varit med o styrt vårt land tills Anders Borg gjorde entré!  

Det mesta stämmer in på Birger, men jag inser att troligtvis bara Daniel själv sitter inne med svaret. Om han inte glömt sitt förflutna idag?

Kommentarer:
Postat av: Azalea

Daniel kan alltså lägga till dålig skådis till sitt CV! Dålig skådis, gymägare och Sveriges kändaste starfucker! Han vore nåt för mig, faktiskt!

2009-05-13 @ 13:02:51
Postat av: kommerotardig

Du inser att han är lika upptagen som sin (blivande) svärfar? Då kan man väl inte springa runt med andra damer hur som helst!

2009-05-13 @ 14:55:32
Postat av: sara

så dålig den är ;o

Postat av: kommerotardig

Dålig! Passa dig så inte Elisabeth Tarras går ut o dementerar dig!



Vad händer härnäst? Pål Hollender outar att han tränat på Daniels gym de senaste fem åren?

2009-05-13 @ 22:42:46
Postat av: sabina

Daniel är alltså rätt mediakåt ;D

2009-05-16 @ 13:49:02
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/
Postat av: kommerotardig

Kalla Daniel vad du vill. Enligt säkra källor är han precis vad du ber honom om!

2009-05-16 @ 14:36:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits