När inget finns att säga, se till att inget behövs sägas!

Vissa dagar finns inget att säga. Orden vill inte komma till mig.

Ändå vill jag förströ läsaren en smula. Det är du värd.

Godis, my man:



Jag råkar känna till att jag även har en o annan kvinnlig läsare. Det är er jag värnar mest om.

Lite ögonmums till er, flickor:



Lite skäms jag för det politiskt korrekta att visa upp en påklädd flicka o sedan kontra med många avklädda män. Det är velouren i mig som tvingar mig till detta. Men låt mig skämmas, jag är inte värd mycket mer.


Kommentarer:
Postat av: Dr Snuggles

Du skulle skriva mer som Kosmos katten. Eller tjuren Ferdinands mamma. "Nämen varför leker inte du med dom andra tjurarna".

Postat av: kommerotardig

Vore inte det lite tjurigt? Fast klart jag lyssnar o tar till mig av vad doktorn ordinerar!

2009-05-05 @ 23:15:07
Postat av: Chiman

Megan Fox is one hell of a fox!

2009-05-08 @ 18:55:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits