De ger oss fingret!

Min fru satt o bajsade rätt länge igår kväll. Själv satt jag o tittade på någonting trevligt på TV:n o glömde nästan bort att min fru fanns. En så kallad Luukare. Men plötsligt hör jag ett fnitter från toaletten o jag rycks åter tillbaka till verkligheten. Min fru har läst det här:



Trots att hon blev hypnotiserad så såg hon det här när hon skulle lägga tillbaka tidningen:



Givetvis lever jag i en mänsklig familj, trots att vi inte är blåblodiga. Så vi drog oss genast en annan ikon till minnes:


Vare sig min fru eller jag hade insett vilken stilbildare Johan T Lindwall är. Inte bara the boss, utan även hela amerikas samvete.

Den rysliga eftertanken var först att det var tur att fingret inte pekat åt Viktoria innan Daniel var med i bilden. Efter det funderade vi ett slag över vem som passade bäst med gesten. Vem fick oss att känna oss mest utvalda? Framförallt då Sam har hatt o Bruces huvud är kapat så blev det dött lopp mellan de tre!

När jag kom tillbaka till TV:n var Penelope påklädd o Ben Kingsley allmänt grinig. Resten av kvällen var ganska trist.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits