Dagens reaktion på senaste larmrapporten!

Normalt gör jag inte sådana saker. Men idag ömmar jag för Aftonbladets desperata rop i intet. Det verkar som om bloggvärlden glömt bort att reagera på larmet om att sportdryckerna gör oss feta. Trots att tidningen till o med färdigställt en liten länk för anstormningarna!


Så för att inte Aftonbladet ska behöva skämmas eller känna sig ohörda eller att vi medmänniskor är ointresserade av deras larm:


Hjälp! Om jag skiljer mig o börjar träna hårt o nyttjar sportdryck kommer jag aldrig eller åtminstone hälften av aldrig bli omgift!

Vilken jädra grej att få reda på just nu!

Men om jag dör på kuppen så kan jag trösta mig med att Red Bull ger mig vingar! Jag beställer härmed extrastora vingar!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits