Gbg, 25 jun 09

Idag kommer jag vara i Göteborg. Jag ska gå på en liten festival o dansa mig halt o sjunga mig hes.

Kommer jag att komma i rätt stämning så kommer jag kanske ta mig till Lisseberg. O till Lotta Engberg. Det återstår att se vad för slags stämning det skulle vara.

Som Christer Sjögren innan han fick för sig att han återuppstod som Elvis? Det låter som mig i stadiet efter att jag varit Allan Edwall. Vilket i sig är efterstadiet till Micke Persbrandt på efterfest en tisdagsförmiddag med Torsten Flinck.

Fast jag vill redan nu meddela produktionsledningen att jag inte tänker sjunga. Inte ens om jag kan texten. Så ni kan ändra programmets namn till "Alla-utom-en-sång på Lisseberg". Så det inte blir fel.

Jag kommer lyssna på Social Distortion o Gogol Bordello. Eftersom jag är en tuff kille mitt i en medelålderskris o behöver punk. O så ska jag ladda med nya IKEA-tröjor. Min tuppjuck till lillebror ska köra mig dit o spela luftgitarr. Du ska lyssna på Lhasa:


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits