En gång om året

Den första meningen.

Om man lägger den till mitt förra inlägg, så kan man ana en sorts konflikt hemma hos mig i natt.

Jag vet inte om min pilska fru kommer köpa mitt svamliga argument om att den som väntar på något gott osv. Hon köper sällan mina argument. Det lär inte gå bättre när hennes sinnen är förvridna av kåthet. Det blir som att slåss mot ett dussin katolska präster över en prinskorv.

Hmm. Mitt ego stegrade sig på grund av något omedvetet.

Mot Kicki Danielsson om en falukorv.

Så.

Jag ger en haiku, för oss som väntar:

Ett år är ett år o min soffa är ingen säng. 

Jaja, stumpan, själv ska vara bästa dräng...?


Kommentarer:
Postat av: Bea

Hoppas din dag har varit bra :)

Postat av: kommerotardig

Tackar! Dagen var underbar. Natten däremot var ju stillsam. Jag behövde knappt bädda när jag vaknat!

2009-07-08 @ 08:14:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits