Dä ä bara å va

Den nya skönhetstrenden chockerar. Faktiskt. I år ska man inte vara sminkad på något särskilt sätt. Inte heller är det någon speciell frisyr som gäller. De eller de jeansen? Nehe. Hur ska man göra då för att vara utseendemässigt inne, enligt tidens modeorakel? Daniel Lindström från modetidningen Café berättar för kvällspressen:

I år ska man vara naturligt snygg.

Trist för oss andra o Björn Ranelid. Vi som alltid varit tvugna att lita på rekvisita.

Men vi stämplar det med en stor melonmun i alla fall! O gratulerar alla kändisbarer. De lär sälja på rätt bra tills det blir mörkt framöver.

Kommentarer:
Postat av: adina

naturligt snygg? det har jag då inte märkt!

Postat av: kommerotardig

Det har inte jag heller, ärligt talat. Det var bara en artikel jag råkade få syn på som hävdade att det var så. Jag har ärligt talat svårt att förstå vad begreppet egentligen ska betyda. Först lät det rätt befriande, men efter ett tag tyckte jag att det nästan lät lite elitistiskt...typ, om du inte är snygg, kom inte hit o låtsas...jag vet inte. Vi är rätt många som känner oss tryggare o snyggare bakom åtminstone någon sorts fasad. O det kan väl inte vara fel?

2009-07-25 @ 16:50:15
URL: http://kommerotardig.blogg.se/
Postat av: adina

ja men verkligen.. det är ju lite så.. "är du ful? synd för dig!"



jaa, hon var verkligen vacker! :)

2009-07-26 @ 12:10:46
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits