Sexlivschock eller jag bryr mig föga om Lars Bethke

I kvällstidningen idag frågar en läsare en liten farbror varför tidningen bara skriver om kvinnors sexliv (ett sexliv) och aldrig om mäns dito (2 ? sexliv). Han svarar att det inte är för att det är mera porrigt eller upphetsande. Det framgår inte vilket kön han föredrar. Det är bra eftersom det är oväsentligt. 

Jag föredrar mitt eget kön och bryr mig föga om exempelvis Lars Betkhes. Då och då intresserar jag mig för min frus kön. Tidningarna försöker få mig intresserad av Viktoria Silvstedts kön, men jag har lärt mig att titta bort i tid och bläddra medan jag blundar.

Den lilla farbrorn svarar att kvinnors sexliv (3 ? sexliv...2 ?)har förändrats mer än männens under de senare åren. Därför är det mer relevant att skriva om kvinnornas sexliv (4 ? sexliv...3 ?). Och visa bilder på kvinnor som har sex.

Det säger han för att han är en ful farbror.

Hade jag varit din mamma hade jag varnat dig för honom. Om det inte hade varit för att en total främling hade knutit munkavel på mig eftersom det vankas analsex nu. Men annars hade jag varnat dig. Jag kanske skickar pappa att göra det om han har fångat allt det viktiga på film än.

Där bryter Leif Silbersky - känd från den erotiska filmens moder Kärlekens språk - in och vrålar att farbrorn är dum. Kanske tycker Lars Betkhe också att farbrorn är dum - det bryr jag mig föga om. Silbersky vill se erektioner i tidningen. Inte bara erektioner och inte varje dag. Men också och ibland. 

Även om Katarina Janusch säger att kvinnor onanerar, menar Silbersky att det sex som tidningarna skriver om är sådant som begås av två eller fler. Vanligaste kombinationen, enligt honom, är kvinna och man. Han vet så mycket denne man. Det är så wow wow. Dessutom vet han det så bergsäkert. Trots att han inte har möjlighet att vara med överallt och hela tiden. Lars Betkhe säger - nehä, vi bryr oss föga om honom, Silbersky säger nämligen att han är trovärdig som en gammal dörrvakt. Nej, säger Silbersky, tacka vet jag drängfulla tjejer och deras drängfulla sällskap. Där någonstans ligger sanningen och klarögdheten som Bertrand Russel slösade bort ett helt liv på att finna.

Katarina mumlar hela tiden att kvinnor onanerar. Fast hon har betalt för att säga så. Glöm inte det. I alla fall inte när du tänker på din mamma.

Den fulla kvinnan minns tydligt hur snäll hon var senast. Sedan kräks hon och påpekar genast att det gjorde hon senast också. Det smakar konstigt i munnen då, låter hon oss veta, så hon vill äta mint eller dricka sån där grekisk anissprit som är såååå svår att komma ihåg namnet på.

Tillbaka till erektioner istället. Innan vi glömmer bort dem helt.

Silbersky tjuter hysteriskt att om dagens kvinnor har analsex, gruppsex, bondage, kiss- och bajssex, sadistisk sex eller jättemycket tillfällig sex så måste väl männen också ha det. Även om han naturligtvis bara håller på med missionären, tillägger han och stirrar stadigt i en infokuserande kamera utan att väja med blicken en sekund. Eller var det så, tänker han högt och verkar överväga för sig själv - kanske för att minnas tillbaka - att alla män gjorde sånt förut, men att det bara var med typ Ulrika Johnsson eller någon liknande. Men han skakar på huvudet, det gör tack och lov kameramannen också. Kvällstidningsfarbrorn är märkligt (otäckt?) lik Svennis appropå inget annat än att han blir knallröd i sitt ansikte och inte går att nå på telefon för vidare kommentarer under resten av veckan. Silbersky menar i alla fall att farbrorn svarade jättedumt och att det var en urschäkt värdig en dörrvakt. Det finns inga ursäkter att inte visa erektioner. Inte ett hållbart argument. Lars Betkhe hinner flika in att för hans del...innan han är reducerad till ett frågetecken och eventuellt sex träffar vid en googling. Sju med den här texten.

Lilla Anna och hennes kompis långa farbrorn ger sig ut i storstadens nattetrafik, kanske i jakt på Lars Betkhe, han ska enligt rykten befinna sig på någon krog ikväll. När de får tag på honom ska de ta med honom hem och göra sådant som kvinnor gör idag. Först gäller det bara att finna och komma in på rätt krog...det finns väl inget som kan hindra?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits