Ey, is that not a pole that you are swingin' there?

Jag läser att VM i poledancing för kvinnor o män avgjordes i Japan igår.

Jag läser en gång till o stannar till vid ordet "män". Jag önskar verkligen att jag var mer frisinnad än vad jag tydligen är. Men jag tycker att det låter rätt... speciellt. Poledancing är ju speciellt. Det är curling med, oavsett om man stöter eller sopar. Men ändå. Jag kan tänka mig att inte gå in på youtube o titta på män som poledansar.

Hoppas jag kommer ihåg det.

Anledningen till att jag är rädd för hästar är att jag hört en gång att de sparkar lika hårt som Mike Tyson slår. Det är lite mer påtagligt, även om det också är lite fjantigt av mig.

Neeee. Ärligt talat är jag bara grinig över att jag inte kom ihåg att anmäla mig, trots att jag köpt nya läckra kläder att uppträda i. Men var lugn, alla mina fans, jag ska lägga upp mina träningssejourer på youtube. Trots att jag vet att jag inte tillåts vinna eller ens komma sist retroaktivt!

Man kan i alla fall vara friiii som en fågel. 

Youtube är bra på det sättet. Om inte mina nya byxor går som porr förstås.

Mmm. En del är lätta att få bort men andra fastnar för alltid. Det gäller både granatsplitter o drömmar.


Kommentarer:
Postat av: Azalea

JAAA! Det är på tiden att du lägger upp en film av dig själv!

2009-12-07 @ 17:14:33
Postat av: Kommerotardig

Du kommer ångra din önskan o vilja vrida tiden tillbaka. Det kommer du inte att kunna!

2009-12-10 @ 08:22:02
Postat av: Samson Biceps

Jag har en film med kommerochtardig, oh det är precis vad han gör i filmen. Jag kräks lite i munnen nu när jag tänker tillbaka på det.

2009-12-10 @ 18:59:31
Postat av: kommerotardig

Samson B: Don't leak, please. My lawyer and the rythm is gonna get you!

2009-12-10 @ 20:56:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits