Bakifrån

En förfärad mor i - det kan ha varit - USA, har funnit ett meddelande i sitt barns nintendospel. Att hennes barn var åt skogen för ungt för att sättas framför TV-spelet framgår inte av sagan. I alla fall upptäckte barnet - o sedan modern - att en liten badande bebis i spelet hade ljud för sig. Dockan säger typ "I-la-la-la". För oss som inte kan amerikansk engelska så betyder det "Islam is the light!" Det ville inte modern att hennes barn skulle lära sig. Därför gick hon först till media o därefter med media till Nintendo o (an)klagade.

Jag ryckte först på axlarna o ansåg kvinnan vara dum i huvudet. Men sen insåg jag att saker ibland är vad de verkar vara. Så som en följd av detta så tog jag den berömda "malmöpolis"-filmen o spelade upp filmens ljudspår baklänges.

Det blev så här:

(Jag har fyllt i bokstaven R för de som är ovana med språket)

"apa"
(nej, förlåt, det var ett dåligt skämt: så här lät det:)

"Vilka fina barn, men jag blir kissnödig av att de leker med elden."
"Det är lugnt att kissa på busken, jag kan hålla utkik."
"Killen i randigt, var tror du han köpt sin tröja?"
"De är jättevanliga, kanske beställer man på nätet? Fråga honom."
"Nej, han försvann i mängden."
"Jaja, ut o pissa, jag går o bondar med kidsen."
"Männen! Har ni sett siren förut? Också poliser är hiphop!"
"Grab the mic and step back, cuz i'm tha fuz in tha hood, brothahood."
"UNDAH-STOOD!"

Vare sig kul eller tråkigt, bara lite vanligt. Absolut inget att hänga läpp eller reagera hårt över. Kontenta: En polis bakifrån är en ganska bra polis!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits