Paradisets barn

Att älska mänskligheten innebär att älska:



(Det är viktigt att flyga, men inte att fåglarna gör det, försöker Carlgren få de andra deltagarna i Gäster med gester att utbrista. Han diskvalifiserades en sekund efter detta foto togs eftersom han inte klarade av att hålla tyst.)  

o:



(Nej, tänderna är inte hennes egna. Det är faktiskt Bela Lugosis original som Beatrice fått i gåva från Hollywood o Amerikas marknad. Gesten är dock hennes, bara hennes.)

Att däremot hata mänskligheten innebär att hata:



(Just den på bilden kräks inte, bajsar o skriker aldrig. Den sover hela nätterna. Jag vill inte lämna ut mina egna funderingar, men visst undrar jag: Vad kan den vara värd? Minns också att de där uppe, de är snart förr i tiden. Denna är framtiden.)

o:



(...nananaaahnaah...where on earth did you leave your halo? where did you lose your wings?...nanahnanah) 

Att vara mitt emellan innebär:



(Den är ny! Den är sann o finns i en butik på gångavstånd från dig. Jag? Jag har redan en annan skiva o behöver inte den där.)

Valet, om det nu går att kalla det ett val, är ditt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits