Någon annan får sköta mellansnacket

Sedan jag kom hem från jobbet idag har jag kallat min lilla gudomliga komedi till son för Pluppen.

Därför kom jag ihåg hur mycket jag tycker om det här:



Edit 1: När mina barn såg denna video för något år sedan så vägrade de att tro på att det inte var jag som var i TV:n o sjöng. Jag hade ofta en tröja rätt lik den som D.B har. Nu för tiden byter jag kläder flera gånger i veckan. D.B. har samma tröja på sig nu som när jag såg videon första gången. Han behöver en flickvän. Det får mig att tänka på:

Edit 2: När jag frågade min fru en gång om hon tyckte att D.B. var snygg o kunde tänka sig att gifta sig med honom istället för mig, svarade hon "aldrig i livet!" När jag senare frågade henne om hon kunde tänka sig att ligga med D.B. åtminstone, svarade hon att hon inte skulle göra något som Åsa Waldau inte skulle göra.

Kommentarer:
Postat av: måndagsbarn

Ibland förstår jag dig inte. Om du är allvarlig eller inte?

2009-08-14 @ 08:43:07
Postat av: kommerotardig

Jag är bara ett litet barnkorsord i byxor!

2009-08-14 @ 11:33:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits