lazarus flyttar stenjävlar

Jag har suttit länge under parasollet och sippat drinkar. Det var välsmakande. Tyckte jag och Jonas Leksell. Men så kan man inte leva sitt liv för alltid. Så nu tutar och kör vi medan morgonen är ung.

Vi borde ta en taxi. Men hur lätt är det att få tag på flera mil från Södertälje?

Legogubbar och plastsvärd och min yngsta son. Legogubben står med svärdet i hand och skriker "dö jädra jättebebis". Barnet attackerar med två nallebjörnar och legogubben krossas omedelbart. Det kallas antiklimax och påminner min förra tjej om mig.

Nu sitter mitt barn som moderaterna innan de fick makten och kräver att jag ska hämta chokladmuggen från andra sidan bordet. Först gör jag inte det. Sen gör jag det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits