Fem minuter fågelvägen från Oxelösund.

Det finns en hemlig lista över vilka som kommer att överleva fågelinfluensan. Bland annat gravida, din chef, Migrationsverket och Expressen. Alla andra kommer att dö eftersom ni inte får Tamiflu. (Mailgruppen Elit som har skrivit listan skrev ingenting om dig kungen, så jag vet inte hur du kommer klara dig.)

Jag skriver ni, därför att jag funnit ett sätt att klara mig:

http://blogg.expressen.se/kommerotardig/entry.jsp?messid=5374

Sköt om er, snorisar. Jag ska klappa lite katter idag, vi kanske syns senare. Om jag inte är upptagen med att äta min kvällskyckling, vill säga.

Kommentarer:
Postat av: kommerhem

Jag kommer också att dö - med eller utan Tamiflu. Men inte i någon fågelinfluensa. Kanske för att jag ibland läser Aftonbladet och Kommerotardig. Tro inte på allt som skrivs på den däringa maillistan. Ät din kyckling, klappa din katt och var snäll mot din gravida sambo, så ska du se att du dör någongång. Strunta i Tamiflu och Expressen.

Postat av: K

Nu är den här!!! Ta dig i akt och håll dig borta från Ockle....

Postat av: Johanna

Fler ord! Kall kalkon! Du fattar fågelvinken väl.

2006-03-27 @ 22:08:53
URL: http://villervalla.blogsome.com
Postat av: Johanna

Man är tråkig och rätt efterhängsen när man tjatar, men jag saknar ju verkligen lite nya ord på din blogg. Det är bara så himla roligt när du är rolig, vad kan jag säga?

2006-04-12 @ 14:38:02
URL: http://villervalla.blogsome.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits