Det bruna bandet äntligen här

En ur-go tanke om ett av de nya skapade behoven, hittar du på Anton Körbergs nya blogg:

http://www.flockledaren.blogg.se


Min flickvän ska få sy ett brunt band till mig. Ett svart kan jag glömma. Hon skulle slå mig om jag frågade.

Tills kill-taxan är införd är det min flickvän som bestämmer. Eftersom det är hon som har pengarna. På så vis är vi traditionella i vårt förhållande. Jag läste hos Malena att vårt sexliv snart också är att räkna som traditionellt. I alla fall är det inte lika konstigt eller ovanligt som det är farligt.

Man ska göra det man tycker om. Så länge ingen mår dåligt av det. Imorgon står jag med ett brunt band runt handleden för att visa att jag tycker så.


Kommentarer:
Postat av: flockledaren

Det bruna bandet verkar bli en succé. Om din flickvän slår dig måste du säga åt henne att vara snällare, om det inte är så att du ber om det?!

Postat av: kommerotardig

Du har rätt.

Tre "om"...Är du new agare eller äkta vara?

2005-11-02 @ 18:13:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits