Fröken Kämpe, förmodar jag?

Vart har Allan Kämpe tagit vägen?

Det är mer än sextio år sedan det hördes ett livstecken från honom. Ryktena om en återkomst har ju förekommit flitigt sedan dess, men gång på gång visat sig vara falska.

Ni känner till de vanligaste ryktena. Ibizaincidenten på 90-talet. (Den som avskrevs på grund av Leila K:s brist på trovärdighet under dessa dagar.) Den oidentifierade mannen som sopade rent vid entrén till Tora Bora augusti 2001. Mannen som fastnade på övervakningskameran vid inbrottet på SAAB:s laserpistolsfabrik i Kaleningrad förrförra året. Det finns ju givetvis ytterligare ett hundratal mer eller mindre troliga rykten i omlopp. Sådana som hävdar att han bytit identitet till exempelvis Leif Silbersky eller Christer Fuglesang måste falla till föga redan på grund av att mannen faktist måste anses ha visst rättspatos o dessutom ganska ofta vistas i rymden. Andra rykten bygger på grunder av ensamma vittnen, eller sådana grupper som alltför ofta rapporterar att de kan ha sett Thomas Pynchon, Usama bin Laden, Stig Bergling eller Winona Ryder naken. Jag kan bara inte köpa att sådana människor får se Winona Ryder naken, så med blod i läppen avfärdar jag allt de säger som jävla lögn. Ensamma människor ska man heller inte lita på. Det finns en anledning till att de är ensamma! Tro mig, det är mycket man inte får se om flickorna i Sex and the city...

Kanske har Allan Kämpe opererat sig till kvinna. Det är inte svårt att tänka sig Allan framför en spegel, nyuppstigen ur badet, klämmandes sina testiklar o dragandes en djup suck av besvikelse. Eller rullandes naken över en obäddad säng, från den ena sidan till den andra, för att fnittrandes grabba tag i ett glas med rosa champagne. Tanken på Allan Kämpe som kvinna är ju knappast svindlande. Det skulle dessutom vara en utomordentlig förklaring till varför han är så svår att finna. Man söker så att säga i fel omklädningsrum.

Skulle man ha fel, skulle sökandet åtminstone vara lite trevligare, Nudge nudge. 

Varför tanken på att han är omopererad till kvinna? Tja, han skulle väl inte lura någon bara genom att gå omkring i klänning? En del under en tid, men inte alla hela tiden! O det är ju inte nån jädra hovreporter eller sportjournalist vi pratar om! Nej, vi pratar ju om andra sillar än de som finns på riksdagens julbord.

Nästa gång du möter en kvinna du inte känner väl, kan det alltså mycket väl vara Allan Kämpe som uppenbarar sig framför dig. Ta väl vara på tillfället, min vän, för sådana kommer inte ofta!


Kommentarer:
Postat av: Leia

Och vem är det?

Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;P



(http://steeler.blogg.se/)

2009-09-16 @ 16:16:02
Postat av: kommerotardig

Leia: Du ser! Du har ingen aning. Han har lyckats försvinna jättebra!



Steeler: Tack så mycket. Det är jättebra med mig, om jag gett dig anledning att tro annat;) Hoppas allt är bra med dig också!

2009-09-16 @ 19:30:43
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-16 @ 20:57:48
Postat av: kommerotardig

Jag önskar dig all lycka Jjuno.

2009-09-16 @ 23:14:08
Postat av: Cassius Dio

JAG VILL VARE MED JAG BLOGGAR OM MÄN I TOGAS OCH SKRIVER BARA MED CAPS LOCK INTRYCKT, SOM FÖR ATT GÖRA ETT INTRYCK SÅ ATT SÄGA.

2009-09-18 @ 19:50:18
URL: http://cassius.dio.blogg.ancientrome
Postat av: kommerotardig

Det låter som en härlig blogg som man kan fylla med oändliga inlägg! Se till att ha bilder, så kommer åtminstone jag att läsa!



O du... Här får du tala högt eller lågt, jag lovar att alltid ha ett öra för dig, vännen!

2009-09-19 @ 17:28:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits