Saker jag gjort medan du sov

Fyra olika sorters frisyrer:



Jag tror inte att det går att få fram fler frisyrer än så. Om man bortser från helikopterplatta eller hockey. Vilket man gör. Så nu får det vara bra med barn.

Den lilla i mitten, som ser ut som en liten fotboll eller Mini-me, är den som håller mig vaken om nätterna. Han har en banan på tröjan. Den blåa till vänster, som ser ut som Lasse Anrells o Fredrik Lindströms kärleksbarn, är den som väcker mig tidigt på morgnarna. Killen högst upp i mitten är den som håller koll på mig o sätter mig på plats. Det har gett honom rätt dålig syn eftersom jag rör mig hela tiden. Killen till höger skulle kunna vara jag, fast nu är han istället sig själv. Han är redan på väg någon annanstans i tanken.

Nåväl, barn. Jag har gjort vad jag har kunnat o mitt bästa. Resten är upp till er. Det är en kul värld även om den luktar konstigt. Gå ut i världen o ta den. Den är er att göra vad ni vill med.

Kommentarer:
Postat av: Lorin

Hahahah Nikolaj ser verkligen ut som Dantes mini-me!! Så söta. Som jan brukar säga: BRA JOBBAT!

2009-11-13 @ 09:31:49
Postat av: Kommerotardig

Det var ett hårt jobb, men det blev till slut en bra bild. Så för konstens skull så var det värt det.

2009-11-13 @ 12:26:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits