Den lille prinsen

Hur gammal är egentligen vår prins? När jag tänker tillbaka på honom, så ser jag bara en kronollonogisk räcka av samma gosse. Han kommer inte undan med att se ut som Orlando Bloom hur länge som helst, såklart. Men det är så jag minns honom, år efter år. Bland annat och på ett ungefär.

Körkort har han i alla fall, så han är ju åtminstone arton, käre CP. En annan sak är ju om han minns var bilen står, eller om den är kvar när han kommer tillbaka. Jaja, vad är väl en bal på slottet om man vet hur o var den slutar?

Imorgon, om inte telekompaket är genomröstat, blir det troligtvis några rader om Darth Vader o annat pure evil since 1977!

Kommentarer:
Postat av: Foki

svar: hehe jadå, det är helt ok o du gör det =) kul att jag kunde ge lite inspiration, det går min blogg ut på! =)



ha det bra ^^


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits