Evil Twins vs Good Twins

Jag såg en bild på Rongedahl i tidningen idag.

Ni vet de viga tvillingarna som sjunger falsettare än Jocke Berg o Meatloaf tillsammans.

De får mig att rysa. De kan hoppa, dansa, snurra, sjunga o le stort hur mycket de vill. Jag ryser i alla fall.

Det är lustigt hur små små nyanser gör sådan skillnad. Två andra fula tvillingar har gjort en cover på en av mina absoluta favoritlåtar:



Tänk att ond o god kan vara av en sådan avgörande skillnad. Det kan vara värt att tänka på o att ta med sig!

Apropå att åka till andra delar av världen. Rongedahl får gärna flytta till Polen o bli hovnarrar. Där har man ju en faiblesse för onda tvillingar. Där kanske deras baklängesvolter skulle uppskattas som de säkert förtjänar!

Kommentarer:
Postat av: Chiman

Gott nytt år och god fortsättning!

2009-12-31 @ 14:50:05
Postat av: benny

Varför gillar du inte dem är det för att de ser ut som dig och K tillsammans eller??

Vad beträffar baklängesvolter är de ofta snygga att titta på tycker du inte det... Chiman gott nytt år på dig också och vad dig beträffar kan även du få ett gott nytt......

2010-01-04 @ 07:56:19
Postat av: kommerotardig

Bennybennybenny...ibland brukar vi raka av oss allt hår o göra lite framlängesvolter. Då är det NÄSTAN som att vara Rongedahl - det räcker länge för oss!

2010-01-05 @ 09:26:14
Postat av: Benny

Vad håller du på med och censurera mina inläggllllllll

2010-01-14 @ 10:58:00
Postat av: Glöm den sista

Jag såg inte att kommentaren fanns ber om ursäkt..



Hur är det med ryggen ochdå menar jag inte din,,



Saknar dig inte för jag har fått en ny lekkamrat i rummet,,,!!!???

2010-01-14 @ 11:00:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits