Love grows where Ola Salo goes

Enligt saudiarabiska TT var det första gången vi hörde melodifestivalens vinnare när Magnus Uggla spelade upp den på tävlingen. Nyhetsbyrån menar att det är värt en applåd och under nästa helg har man utlyst en landsapplåd, vilken kommer att ta plats i hemmen och vara av diskret art. Vi kommer inte märka av den här i Sverige.

Men ändå. Till sist var det tvunget att hända att rätt låt vann.

Love grows och förenar! Det bästa sedan Carola om ni frågar mig. Men det gör ju inte många nu för tiden.

Kommentarer:
Postat av: Claestrofobi

Porren hamnar i din dator tack vare alla kakor du mumsar i dig.
Tänk dig noga för innan du äter kakor, det finns nyttiga kakor, och mindre nyttiga kakor. Till dom nyttiga te.x. hör stinas kakor, finns på willys för typ 19kr. Jag kan starkt rekomendera drömmarna.
Jag har hört, men det kan vara en skröna att drömmar är gjorda på nyfödda spädbarns tankar som fångas upp i kuvöserna på BB, detta skall förklara varför dom är så goda, och att man bara vill ha mer.
Men som sagt, detta kan vara som den kvinliga orgasmen, en ren skröna berättad av äldre människor för att skrämma bort oss unga från allt som är gott och trevligt här i livet.
Jag är både glad och besviken att se att du skriver igen, det var längesen jag besökte denna avkrok av internet, jag råkade trycka fel i mina favoriter o vips så fick jag upp denna trevliga vardagsporrs delen av internet. Jag är dock besviken på att dina sista tankar var från i mars, nog tänker du väl mera än så. När det redan är juni, snart midsommar med sil o sprit för pöbeln. God Jul i förväg då.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits