Träningsdagboken

05.45. Upp o hoppa för en slät kopp java innan jag boostar med en powerwalk på strax över timmen.

07.00. Frukost. En skål havregröt med gojibär o brunt socker. Brown sugar. Två ägg. Ett vitt o ett brunt. Samma lika inuti, vilket rusar det i skallen på mig varje gång. En slät kopp java. Jahve Jahve Jahve. I said Jehova. I said it again.

09.30. Mailkorrespondens med min PT. Samma schema som förra veckan, nytt postgironummer. Samtidigt mellanmål. Ett grönt äpple, ett halvt litet paket brieost o sex bitar dillsill.

11.30. Lunch. Matveteotto på en halv lök, ett paket fint hackad bacon, en burk osockrad majs, harricot verts, gojibär o en deciliter matvete.

13.00. Stripaerobics för första gången (offentligt). Uppskattade lapdancen sådär, kommer nog vilja samarbeta med en tjej nästa gång. O någon som tränat i alla fall i några månader.

14.30. Mellanmål. Keso med gojibär.

Dötid. Skittrist. Försöker läsa, men bokstäverna flyter ihop i ett djävla grått mischmasch som inte betyder ett skit för mig. Kan ha somnat. Kan ha tittat på något om prinsessbröllopet, men det kan lika gärna ha varit en dröm.

17.00. Middag. Boveteotto. En halv purjolök, en stor bit lax, färsk ingefära, salt o peppar, 1 msk japansk soja, en halv deciliter hackade gojibär o en deciliter bovete.

18.30. Halv liter proteinshake.

19.15. Styrkepass. Idag bröst, med bland annat olika slags curls, bänkpress o latsdrag. Axlar; pressövningar framför o bakom huvudet, hävövningar o en enklare balansövning.

20.30. Halv liter proteinshake.

21.00-22.05. Egentid. Letade på Internet efter nya fräscha recept. Hittade ett spännande på Bulgurotto som jag kanske provar redan imorgon om jag hinner till affären innan lunch.

22.05-23.00. SVT visar Tortyr. Jag knoppar in gott efter programmet.

Kommentarer:
Postat av: Chiman

Har du börjat träna, tio tummar upp...Bra jobbat! Själv har man lagt träningen på is i någon frysbox någonstans....ska med andra ord frysa mitt kort!!!

2010-05-17 @ 16:43:34
Postat av: kommerotardig

Nej men, Chiman!!! Precis innan badsäsongen börjar också! Ska du gå ännu en sommar o vara slapp, fet, ful o degig? Folk kommer ju snart tro att du är min tvillingsyster!

2010-05-18 @ 08:03:53
Postat av: Chiman

Jag vet det är verkligen illa! Beach 2010 känns som ett minne blott. Jag får drömma att jag är Monica Beluccis tvillingsyster eller nåt o i verkligeheten stå ut med att vara din tjocka syster. går ju framåt för dig...jag hjular bakåt!

2010-05-18 @ 12:47:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits