Liten hymn till inte

Dags för ett ord från sponsorn.

Vilken gåva människan fått i inte. Tänk att ha möjligheten att säga: Jag har inte legat med Filippa Reinfeldt. Eller att tysk mjölk är inte läckrare än svensk. Eller att det inte går att säga att någon är smart för att denne är bra på TP.

Du kanske säger att det inte är som det ska. Det är inte regeringens fel. Det är det väl inte?

Jag är inte bitter. O det var inte jag som gjorde det. Tror du mig inte? Gör inte det!

Saker är inte vad de en gång var. Fast det var inte bättre förr!

Livet blir inte bättre än så här. I alla fall inte än vad man gör det!

Inte sant?


Kommentarer:
Postat av: benny

Du sitter alltså på arbetstid och skriver om saker du inte har någon aning om. Eftersm du ens tänkt tanken på att du egentlingen skulle vilja ligga med fröken Felippa R. Fast du säger i och för sig att du gärna vill kunna säga attt du inte gjort det men det är bara att leva i någon sorts förnekelse..



Jobba lite mer iblan så är du snäll! emn det är klart jag har tid att både läsa och skriva kommentar så jag är väl inte bättre men inte är jag heller "bitter".

2010-01-29 @ 13:37:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits