Med eller utan?

"Ärligt talat", började han när han ringde, "Passar jag bättre med eller utan?"

Jag förklarade att jag inte hade den blekaste, men att jag jättegärna skulle se efter.

Jag hade att välja mellan det här:



o det här:



Jag skickade ett sms o sa att det inte spelade någon roll, att han är fin både med o utan. Strax kom ett nästan grinigt svar där han krävde att jag skulle välja. O att han satt inlåst på toaletten tills han fick besked.

Jag valde med. (Trots att jag ju faktiskt har en egen toalett hemma hos mig o ger blanka den i huruvida det är upptaget hos honom eller inte.)

Strax ringde han upp igen o var jätteglad. Hans förra fru hade tydligen föredragit utan.

Några dagar senare fick jag ett mms:



Han hade döpt bilden till "fri!"

Det är synd om människorna, men det verkar finnas hopp.

Hur många hattar är det förresten på bilden? O finns det en historia bakom att han valt just den där skjortan?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits