Hur Spindelmannen får oss att sluta klättra på väggarna

Inom två veckor fyller två av mina barn år. Då kommer jag äntligen ha köpt mig fri.

Jag menar såklart Spidermankampanjen. Den där när man efter att ha skickat in tjugofem streckkoder från valfria spidermanprodukter inom en vecka får ett "personligt" brev från Spiderman.

I brevet avslöjar Spiderman att han egentligen är ond, inte gillar barn o kommer att dö inom kort. Han avslöjar att dräkten egentligen är gjord av två stycken balettdräkter o bärs för att imponera på tjejer o att han tycker om att pussas. Sedan avslöjar han sin rätta identitet, som visar sig vara en gubbe som läser nyheter på TV.

Efter att ha uppfyllt min del i avtalet, tjugofem spidermanprodukter, är jag således fri. Jag kommer aldrig behöva köpa spidermanartiklar igen, vare sig tröjor, ryggsäckar, muggar eller små muskulösa plastfigurer. Liknande kampanjer ska tydligen komma för Zlatan, EMD o Markoolio under hösten. Jag ser fram emot en vinter, eller åtminstone vår av budgetlevernet Feng Shui innan nästa Bilar-film.

Kommentarer:
Postat av: Lena

Det vore underbart om den kampanjen fanns på riktigt:) Jag är vansinnigt trött på alla dessa upptryckta och fula kläder som kostar massvis!

2009-09-17 @ 15:33:07
Postat av: kommerotardig

O när man tror att man lyckats komma från det kommer ju ungarna komma hem o kräva Fred Perrytröjor, D & G-väskor eller NY-kepsar! Ondskan kommer i nya förklädnader livet ut?

2009-09-19 @ 17:26:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits