Moderator, please me, please me!

Än en gång, käre moderator!

Först blev jag jätteglad. Och lite generad eftersom jag ju bara är ett barn. Jättemånga kända porrstjärnor har varit inne på min sida och läst.

"Hi! Good stuff!", har de skrivit allihop. Sedan har de i god ton länkat till sina egna bloggar.

Döm om min förvåning när jag klickar mig fram för att läsa deras tankar och funderingar. Det kommer upp allehanda små rutor med ditt och datt. "Move till America med this Gröna cort!", "A million in priser - Just you just nu!", "Have your own Filippa - almost gratis; very real!" och "Ny bok av Bionda Reinfeld: Art of slicka rätt stjärt (is the only competence you need)". 

Först tänker jag att Jenna Jameson har stavat sin bloggadress fel. Men det är konstigt att även Alice Bah har gjort det, inser jag. Jag kommer på det när "fru-statsministerbloggen" har gjort det uppenbara lurasfelet och inte heter "fröken- statsministerbloggen". Puuuh.

Än en gång, käre moderator!


Jag älskar ju spam och virus eftersom det nästan alltid fyller min dator till bredden med porr. Gladast blir jag över den sorts porr som jag inte ens vet vad den heter och aldrig kan hitta själv. Hur som helst, det är just det:


Spam, går under samma netikett som virus; den är bara tillåtet så länge det är porr.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits