Min snopp hade tre kanter

Min penis har ändrat utseende det senaste året. Den ser i erigerat tillstånd lite ut som Blondinbella. Det är inget som jag är stolt över. Snarare skrämmer det mig en hel del. Min fru är uppriktigt oroad och vill att jag ska uppsöka läkare. Då kan jag ju passa på och fråga något om min penis, säger hon.

Förut var min penis lite formad som en svamp. Alltså ollonet var betydligt större än själva roten. Men för en tid sedan noterade jag för första gången att jag inte längre hade en svamp mellan benen. Istället har jag en raket. Det vill säga ollonet är ungefär lika grovt som penisroten. Do we have a problem?

Jag kan inte tycka att något alternativ är bättre än det andra, rent tekniskt. Jag kissar fortfarande lika bra och långt. Det gör inte speciellt ont heller.

Lite stolt är jag ändå över att kunna säga att min penis ser ut som en raket. Det känns lite tuffare än att ha en svamp mellan benen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits