Hitta Nemo, bajskorv!

Mina barn bad mig att hitta Nemo.

En slagning på Eniro ger tjugo träffar. Mina favoriter är Nemo Svanh och Nemo Ivarsson.

Uppdraget utfört.


Mina barn ber mig att hitta Sanna Lundell.

En sökning på Sanna Lundell ger bara ett Enirosvar. 31700 på Google. 

Uppdraget känns inte riktigt utfört, men varken jag eller Mikael Persbrandt har någon aning om hur vi går vidare nu. Det lutar åt spriten.

Mina barn säger för övrigt att allt jag läser nu för tiden verkar handla om präster. De har rätt. De säger också att jag är en bajskorv. Tja, de känner mig bättre än de flesta. De säger att jag skulle trivas med att vara präst. Det vore min grej att slå mina flickvänners äkta män eller missbruka min makt till att förvägra människor att gifta sig med varandra. Min fru säger att mina barn är för små för att kunna säga såna saker. Vilken verklighet lever hon i? Katerina Janouchs?  

Jag hade en dröm härom natten. Den handlade om samlivsexperten Katerina Janouch. Vi diskuterade barnuppfostran. Hon vägrade tro på att jag visste hur man gör barn. Hon sade att hon kunde allt om detta och jag kunde inget.

Sedan rådde hon mig att ge mina barn sprit.

Katerina Janouchs standardlösning på konflikter är att skilja sig. Det är tur att hon har jobb på en stor kvällstidning, annars skulle skilsmässostatistiken lägga sig ned och självdö. Det vore inte humant.

Katerina finns inte ens med i Google.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits