Gissa vad jag gör ikväll!

För en tid sedan mailade jag Elin Kling och bad henne om en date. På riktigt. Det tog några veckor men idag fick jag svar. Elin vill möta mig vid NK:s D&G-avdelning imorgon kväll. Jag har redan köpt tågbiljett. I den mörka vrån ska vi hångla och jag ska eventuellt få en handtralla av Elin, beroende på om hon har skrivkramp eller ej. Annars kommer hon att köpa Expressens fredagsbilaga till mig så att jag kan ordna det på egen hand.

Efter en mysig middag för två kommer Elin att dumpa av mig på en fest hemma hos Dede. Sofie Fahrman o deltidsbrandmannen Tomas kommer att vara där. Fullast av alla lär Idol-Tove bli, skriver Elin, eftersom det är fri champagne under kvällen. Det är meningen att jag ska bli kvar och ha härligt menlös groverotik med Dede efter att de andra gästerna gått hem. Ni kommer att få läsa hur hemskt detta varit för Dede i torsdagens Aftonbladet. Filmen kommer ligga på Piratebay från och med onsdag om allt går som Elin planerat.

Söndagen kommer gå i ångerns tecken. Min fru o jag kommer att behöva prata. Ett samlag med Dede handlar inte bara om de inblandade. Sammantaget är det troligt att jag inte kommer vara människa igen förrän på måndag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits