Ett nej är alltid ett nej, Alexandra!

Klockan är mycket. Jag har varit ute och dansat och druckit alkohol. Då träffade jag Alexandra Pascalidou som var ute i samma ärende.

"Du är allt en läckerbit", sa Alexandra till mig. Jag vågade inte svara.

En kompis till mig har sagt att Alexandra har legat med alla män i hela världen. Åtminstone har alla han känner legat med Alexandra påstår han. Min kompis säger sig bestämt veta att hon åtminstone har haft samlag med han som spelar Bosse Bildoktorn. Det verkar lite konstigt. Jag kan säga att jag tycker att det är äckligt om hon har legat med honom.

Eftersom min kompis också säger att Alexandra aldrig använder kondom blev jag nästan chockad när hon frågade om jag ville dricka te hemma hos henne. "Vadå, imorgon bitti, eller?", var allt jag fick fram. Alexandra bara log och klappade mig på kinden.

Jag var mycket orolig när jag gick hem. Helst hade jag velat ta en taxi, men det är ju så dyrt nu för tiden. Det tog lång tid att komma hem eftersom jag gick specialvägar för att villa bort eventuella förföljare. Till exempel Alexandra Pascalidou. Jag låtsades att jag var en vildsvinsgalt på äventyr, för att fördriva onda tankar; galopp galopp galopp! Så tror jag att jag också bajsade bakom en buske. Galopp igen, galopp, galopp. Men ni kan ju förstå hur skönt det var att äntligen få stänga dörren bakom sig och låsa.

Hem ljuva hem. Det är skönt att sova ensam, vad Alexandra Pascalidou än må påstå!

Kommentarer:
Postat av: Chiman

Jag tycker du borde skriva kåserier!

2009-11-05 @ 14:20:45
Postat av: Kommerotardig

Jag tycker DU borde skriva kåserier. Man blir automatisk född på andra sidan fyrtiotalet om man kåserar! Det kan du bli själv!

2009-11-05 @ 15:56:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits