Tänkar om länkar, tankar om lankar, tänk om en länk, eller kan burgaren bara vara en burgare?

Carola lär ha sagt att det inte spelar någon roll överhuvudtaget vad man tar sig till. Det finns alltid någon som är värre. Det är ofta Agneta Sjödin eller Dede eller Liza Marklund. Eller de som tränger sig före i kön med illa formulerade argument som bara döljer en stor panik o rädsla samt strålande narcisistisk egoism.


Tydligen har nu kvällstidningarna beslutat sig att inte lägga ner förrän det inte längre kan undvikas att landets populäraste krog inför McVaccinering & Co. Jag kan leva med det, förvisso, jag älskar burgare och de får heta vad de vill. Men om Anja Pärsson, Sofie Fahrman eller Carola är naken på det miljöuttänkta omslaget så är jag mätt, tack för mig och hej.

Mina barn är inte mätta, de vill ha mer och sedan bada bollhav. De får gott stå i kö, för burgarna räcker åt alla.

Det finns en lustig bok, som sedermera blev en ganska känd film; Clockwork Orange. Inget att orda om detta, förutom vitsen med att den skrevs. Det finns jättemånga journalister som känner till den anledningen efter ganska lång betänketid eller efter viss behjälplighet av internet. Liza Marklund kanske vet. Har vi tur berättar hon för typ Carola eller någon främling.
 

Tonerna av Burzum finns här alltjämt. Det är inte troligt att mannen med bandspelaren stänger av än på ett tag, men kan inte någon smyga upp bakom honom och skruva ner volymen?

Annars ringer vi på polis och ligger med konstapeln. Precis som Pippi och mamma. För ett o annat ligg smittar väl inte? Men vi håller oss överst i alla fall, tills de farligt rinnande näsornas tid är förbi, genom vaccinering eller ren tur.


Kommentarer:
Postat av: Chiman

Vet du varför man tagot bort alla bollhav? Från macedonken, OBS (elle vad det heter numera Coop)

svar: germs germs germs!!

2009-11-24 @ 14:59:27
Postat av: Kommerotardig

Som vanligt är handsprit svaret på din, tja, inte fråga, utan ditt eget svar på din egen fråga!

2009-11-24 @ 15:29:18
Postat av: Chiman

Nej jag försöker bojkotta handsprit, jag är nykterist!

2009-11-25 @ 09:22:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits