Hur Feng Shui botat min inneboende aggresivitet

I går bröt jag båda benen.

Det var en sån där klassiker som alla hört talas om men ingen gjort själv. Vi köpte nya fina sängar till hemmet. Resårbottnar. Tanken var att vi skulle ha ben på sängarna. Vi köpte rätt snygga o dyra ben. Eftersom jag är ganska händig när jag måste så skruvade jag fast dem så fort vi kom hem med resårbottnarna.

Det var varmt o jag drack en öl. Fast det var söndag o fast jag jobbar idag. Men det var en folköl. Sedan lyssnade jag på min brors Ozzy Osbourneskiva som var den enda skivan som fanns på övervåningen där sovrummet ligger. Jag hade hellre lyssnat på byggarmusiken Eels.

Inom kort kommer vi att köpa sängbotten.

Just nu står sängarna, resårbottnarna, på golvet. Japanese style. Feng Shui. Eftersom jag försökte ställa sängarna på plats efter att jag skruvat på benen. Själv. I stället för att ropa på min fru som befann sig en o en halv minut bort.

Jag känner lugnet idag. O viss energi. En natt i ett Feng Shuirum har gett mig styrka o visdom som jag aldrig haft förut. 

 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits