Diskussionsforum, tråd gällande julklappar

Eftersom det förekommit lite diskussion angående copyrightfrågor på denna sida den senaste tiden så bjuder jag Johanna på utrymme där hon kan ventilera åsikter, samt förklara regler. Så att den patetiska parten av bloggarna ges möjligheten att lära sig om lagar och etik.

Jag vill poängtera att Johanna i fråga inte är min favoritbikinimodell-Johanna, min solgud Ra-Johanna eller en underbar skribent. Vill ni ha något från henne får ni gå till Villervalla.

Go, Johanna, go!


Kommentarer:
Postat av: Lena

Det är känsligt sånt där och ibland kan nog bägaren rinna över också. Alla är ju människor och har dåliga dagar. :)
Som tur är så lär man sig av sina misstag. Och jag har faktiskt också direktlänkat för läängesen :)

Postat av: Johanna

Men jag då, jag bara liksom slickar i mig, tack för denna grädde o honung! Kladdig men glad (som flickan sa)!

2006-01-25 @ 21:28:23
URL: http://villervalla.blogsome.com
Postat av: Blancaflor

Du är tillbaka...?

2006-02-01 @ 12:49:52
Postat av: kommerotardig

Lena: Jag hoppas Johanna förlåter mig! Hon är knäpptyst nu när jag låter henne komma till tals, jag vet inte hur jag ska tolka detta...Men du har rätt, vi skärper oss och försöker ha lite glädje av varandra istället!

Johanna: Slicka i dig bara, det är meningen!

Blancaflor: Det verkar så. Men i en makligare takt än förut. Det var för tråkigt att dö.

2006-02-02 @ 10:03:13
Postat av: Johanna

VIll du ha den, så finns det en liten utmaning till dig på min blogg.

2006-02-02 @ 18:33:00
URL: http://villervalla.blogsome.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits