Sus och dus

Jag får inte betalt för det här.

Det finns säkert de som visste att det skulle komma till slut. Även om det började som en lek, oskyldig och mot bättre vetande. Jag har aldrig varit den förståndiga sorten av typ. Jag har heller aldrig tagit något på allvar. Synd.

Idag är jag beroende av energy-drinker. Jag kan jättemånga olika produktnamn. För en månad sen kände jag bara till den där som är så populär på krogen, som man dricker tillsammans med vodka.

Jag kan inte leva utan energy-drinkar. I alla fall inte stanna uppe hela nätterna. Eller vakna.

Eller få erektion. Vad nu det är värt. Verkligheten springer ikapp och på mig, som vore den en stor röd Ferdinand med huggtänder. Sedan tre veckor har jag vare sig duschat eller borstat mitt hår.

Valet jag har är att göra slut med min flickvän. Och alla som jag känner. Samt sluta på mitt arbete. Det är inget val någon borde tvingas göra.

Nej. Men, att sluta med energy-drinkar kommer inte på fråga. Det har jag sagt mig själv. Hoppas att det slutar bra ändå. Ett gott liv är ju allt jag vill. Faktiskt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits