Britneys vara eller icke-vara

Nu ryktas det om en sex-tape (förlåt svengelskan!) med Britney Spears. Ingen kan väl ha missat detta. Hennes man, Kevin F., lär medverka. En kopia av bandet ska finnas hos en advokat.

Advokaten har bjudit in sina, Britneys och sex-tape-tjuvarnas vänner för att titta på inspelningen av kärleksakten. Åskådarna ska antingen ha mått dåligt av vad de såg eller ha skrattat. Kanske både och.

Kul eller äckligt eller en våt dröm? För min del låter jag detta vara osagt tills jag håller en kopia av bandet i mina händer. Det kanske aldrig händer. Bandet kanske inte finns. Tills detta är avgjort ligger min flickvän på sin säng i ett apatiskt tillstånd. Nåja, helt apatisk är hon ändå inte, jag tror hon spelar, eftersom hon två gånger per dag - strax efter lunch och runt midnatt - ber mig söka efter tapen på nätet.

Mina sömnvanor har rubbats. Jag lägger mig sällan innan halv ett nu för tiden. Britney och Kevin lär också ha svårt att sova dessa dagar. Har vi tur kanske de spelar in något nytt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits