Om sanningen ska fram, det är vi som har älskat...

Sluta jaga Micke Persbrandt som ett djur! Det är jag som är far till Sanna Lundells barn. Det var inte meningen, utan något som hände under en sexchock!

Det var likadant med mediatösen Jessica Gedin. Bullen i hennes ugn bakade vi av ren dumhet under en spritfest.

Programledaren Tilde de Paula satte jag tydligen på under en nakenorgie på Mallorca. Det var antagligen kul då. Idag hälsar vi inte ens på varandra när vi möts på stan.

Jag trodde länge att jag även var far till Belinda Olssons barn. Men hon hade tvingat mig att köra analt, kom vi fram till dagen efter. Om Belinda är med barn så är det inte hennes och mitt.





Kommentarer:
Postat av: Blancaflor

Fantastiskt! Sa bra, sa bra...

Postat av: Kommerotardig

Du har fel. Man ska använda kondom.

2005-11-04 @ 18:08:42
Postat av: Helene N

Jaaahaaa. Då måste det vara du som är far till Sadies kommande och inte Silverfisken ...

"Sadie said...
Big J!

Pls call back, urgent.

The Pharmacy test was blue.

//Sadie

5:09 AM "

På sidan http://www.blogger.com/comment.g?blogID=14818864&postID=113048390744142321&isPopup=true

2005-11-04 @ 22:10:06
URL: http://www.nordmark.nu/dagbok.htm
Postat av: Christina

Och jag far till alla tomtebarnen eller var jag mor till någon annan och bara en i raden av alla Micke med stor P försökt göra sig till far med?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits