Slut

12351-21

Trogna läsare har förstått det. Troligtvis innan jag själv gjort det. 

Det finns flera skäl. Det främsta handlar om tid. Tiden finns inte för att hålla liv i det här på det sätt jag önskar. Inte kraften heller och därmed inte tankarna. Det är synd, men det är sant.

Jag kommer att fortsätta. Jag har redan börjat på nytt. Kanske hittar den som vill dit. Det blir mer sporadiskt och spontant. Åtminstone till en början. Hur det utvecklar sig återstår att se.

Men gällande det här - Det är tid för mig att gå nu. Tack för tiden som varit.

Kommentarer:
Postat av: Johnny

Lycka till med nästa projekt. :-)

Postat av: p.

fuck, jag som precis hittat hit. nåväl, tack för en hel del riktigt briljanta texter och lycka till

2005-12-06 @ 15:36:00
URL: http://blaserad.com/anyway
Postat av: Christina

Men........lämna mig inte!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Blancaflor

Oj vad trist.

2005-12-06 @ 19:59:25
URL: http://blancaflor4ever.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Jag är stum. Och jag blir snart skitledsen. Och jag är för trött och för korkad för att gissa var du bor nu, du måste mejla och berätta!

Fan fan fan det skulle va du (hör en fiol också, i bakgrunden).

2005-12-06 @ 23:56:01
URL: http://villervalla.blogsome.com
Postat av: Christina

Johanna
min sorg är lika stor och jag vill också veta vart han bor nu....
Ska det vara på detta viset....?

Postat av: Chiman

Fint inlägg och bilden var vacker

2008-12-08 @ 12:42:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits